2011. máj. 31.

SHADOWGUN - az első Quad Core processzorra optimalizált Androidos játék

Az emulátorok eltűnése és a plants vs. zombies megjelenése mellett még mindig van figyelemreméltó hír a játékok színterén. Mint azt az utóbbi időben megfigyelhettük a Tegra 2-es készülékek magukkal hozták az egyre szebb grafikai megjelenéssel felruházott játékokat. Ezt a tendenciát követve a cseh Madfinger (a stúdió mely a Samurai 2-t is fejlesztette) egy újabb sikervárományos játék programozásába kezdett.


A SHADOWGUN című játék egy amolyan külső nézetes lövölde, taktikai elemekkel megfűszerezve. A játék története során a távoli 2350-ben, John Slade profi fejvadász bőrébe bújhatunk. John "Shadowgun" Slade feladata, hogy Dr. Edgar Simon hegyi erődítményében mutánsok, robotok és génmanipulált emberek seregén átgázolva levadássza az őrült Doktort. Az akció során Slade segítségére lesz egy egész fegyverarzenál, különböző szállítójárművek s S.A.R.A Slade személyi android asszisztense. A történet szövéséért a díjnyertes író Micah Nathan felel.

A játék, a Unity3D grafikus motort felhasználva, a Tegra 2-es processzorral ellátott készülékek mellett, már az NVIDIA következő generációs Tegra 3-as processzora alatt dübörgő, 4 magos Kal-el GPU-ra is optimalizálják.

A játék megjelenéséről eddig nem érkezett információ, de addig is tekintsetek meg néhány képet s videot melyek bemutatják mire számíthatunk.

Nagyításhoz kattints a képre







via madfingergames

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kiváncsi lennék mennyire melegszik ettől a gép :)

Névtelen írta...

Asszem veszek majd egy 4magos telót ha kijön, és kidobom a ps3-am :D

Megjegyzés küldése