2011. dec. 15.

Megérkezett a GTA 3 Androidra!


Ahogy a Rockstar Games ígérte, December 15-én megjelenik a Grand Theft Auto sorozat harmadik részének Androidos kiadása, melyet a játék 10 éves évfordulójára készített el a csapat.
 



A régóta várt jubileumi kiadás végre napvilágot látott, melyet mindössze 4.99 dollárért, azaz körülbelül 1200 Ft-ért már meg is vásárolhatunk. Az Androidos kiadásban már újratervezett textúrákkal és karakterekkel, HD felbontást is támogató grafikai motorral, illetve a mobil eszközökre optimizált irányítással találkozhatunk, melyek az önfeledt játékélményt biztosítják a felhasználóknak.

További jó hír, hogy számos gamepadot is csatlakoztathatunk, így például az XBox 360 vagy akár a Logitech USB kontrollerét is. Az egyetlen kellemetlen dolog azonban az, hogy egyelőre csak néhány felsőkategóriás készüléken próbálhatjuk ki a GTA 3 ezen verzióját, azonban a készítők elmondása szerint a későbbiekben további mobilokat és táblagépeket is támogatni fog a játék. 



A Grand Theft Auto 3 által támogatott készülékek:
  • Telefonok: HTC Rezound, LG Optimus 2x, Motorola Atrix 4G, Motorola Droid X2, Motorola Photon 4G, Samsung Galaxy R, T-Mobile G2x, Samsung Galaxy Nexus ( hamarosan) 
  • Táblagépek: Acer Iconia, Asus Eee Pad Transformer, Dell Streak 7, LG Optimus Pad, Motorola Xoom, Samsung Galaxy Tab 8.9 and 10.1, Sony Tablet S, Toshiba Thrive




Amennyiben cikkünk elnyerte tetszésedet, oszd meg barátaiddal/ismerőseiddel is.

18 megjegyzés:

CJ írta...

Letöltés itt:

http://ncore.cc/torrents.php?action=details&id=888038

szabi113 írta...

Ncore link? Köszönjük a szándékot, de ezt csak elég kevesen tudják majd használni.

Na mindegy, én megvettem, Galaxy S-re is engedi. Most tölti az adatokat.

A marketen lévő kommentek szerint xperia Play-en is megy!! :)

droidjunkie írta...

Várjuk a tapasztalataidat a játékkal kapcsolatban! :)

BadSector írta...

LG Optimus 3D-n megy, nem tudja valaki?

droidjunkie írta...

Mivel nincs a támogatott készülékek között így nem. Talán a későbbiekben....

Névtelen írta...

Megy Optimus 3D-n legalábbis nekem.

mikyfear írta...

Valahol olvastam, hogy ios-on lehet magyarítani meg saját autókat berakni. Szerintetek androidon is meg lehet csinálni?

szabi113 írta...

Sajna nem indul SGS-en. Chainfire trükközéssel sem. Pedig állítólag azzal még egy blade is futtatja (igaz szaggat mint állat).

A legtöbb amit kihoztam belőle hogy lenyomja a két intro videót, aztán 5-10 másodpercig fekete képernyő majd visszadomba menübe.

Valami PowerVR hiba lehet, elkeseredettségemben elkezdtem nézelődni a tört verziók között. Elkezdtem keresgélni, van külön PowerVR csomag az Sd kártyára, ami azt jelenti hogy mennie kéne. (nem próbáltam ki a pakkot)

Aztán megnéztem most a webes market kommentjeit. Nexus S-en és Galaxy Nexus-on sem indul. Az az mevgérzésem hogy valamiért nem kedveli ezt a PowerVR540-es GPU-t.

De akkor miért voltak olyan kedvesek, hogy kompatibilisnek tüntették fel a kütyümet?! Na mindegy ez már költői kérdés volt, nem kell rá válasz. :)

Névtelen írta...

HTC Sensationnel tökéletesen fut :)

Névtelen írta...

ZTE Blade:
Kicsit húzott procival, az sd kártyán a játék hangfájljait kitörölve szépen fut. Jobban húzott procival, hangokkal pedig ilyen: http://www.youtube.com/watch?v=Bwh-DWcuffs&feature=youtube_gdata_player

Névtelen írta...

Az a vicc, hogy bladen kb úgy font mint anno a p2-es gépemen :D:D:D:DD

Névtelen írta...

nekem lg optimus 3d-m van hogy lehet telepíteni ?????? nem tudom valaki irja le nekem :( többféle képpen mert sehogy se tom most kaptam nem rég :)

Névtelen írta...

wildfire s-en is megy :D

Névtelen írta...

hay all optiums 3d megy támogatot v ki ad linikel akp-t köszi fontos a válasz

Névtelen írta...

Nekem megy htc Desire C-n is: http://mobilarena.hu/teszt/htc_desire_c_nem_nagyravagyo/specifikacio.html

Névtelen írta...

http://electro-mn.ru/node/21111

Névtelen írta...

читай http://gfaq.ru/publ/pc/stati_revju_i_prevju/pro_mejnstrimnost_postapokalipsis_serij_fallout_i_stalker/6-1-0-4474

Névtelen írta...

http://dolgopa.org/profile/uwymuni/

Megjegyzés küldése